Een administratieve Freelancer?

Er zijn een heel aantal soorten arbeidscontracten in België. Een contract voor onbepaalde duur, bepaalde duur, een vervangingscontract, een leercontract, een contract voor uitzendarbeid, …  en dit zowel voor arbeiders als bedienden. Bij het inzetten van een Freelancer kom je ‘los’ van de klassieke arbeidswetgeving.

Een freelancer is een zelfstandige. Op het einde van de rit betaal je als opdrachtgever enkel de factuur. De rest (verzekering, sociale bijdrage, materiaal als computer, telefoon, bureau) zijn de zorg van de freelancer. Je betaalt enkel voor de tijd en service die je nodig hebt.

Administratieve freelancers kunnen ondernemers op een snelle en accurate manier bijstaan. Ze hebben werkervaring als secretaresse, office-manager of administratief bediende en zijn hierdoor breed inzetbaar. Bedrijven die slechts voor een aantal uren per week of per maand secretariële ondersteuning nodig hebben vinden bij een freelancer een geschikte oplossing voor hun administratief werk. Maar ook een piekmoment of een uitzonderlijke taak kan door een administratieve freelancer worden opgevangen. Het verschil met een uitzendkracht? Je kan niet altijd beroep doen op dezelfde uitzendkracht. Een administratieve freelancer kan tijdelijk worden ingezet maar ook een langdurige samenwerking is mogelijk.

Alle voordelen op een rijtje!

 Kostenbesparend

√  Je betaalt de gepresteerde uren
√  Geen extra verzekeringen
√  Geen kantoorruimte of extra apparatuur nodig
√  Geen kost voor bemiddeling
√  Gebalanceerde uitgaven

Maatwerk

√  Administratieve ondersteuning op basis van uw noden
√  Flexibel: je bepaalt wanneer een freelancer wordt ingezet
√  Je opdrachten worden uitgevoerd door specialisten

Eenvoudig en tijdbesparend

√  Je kan flexibel administratieve support inzetten
√  Je hoeft geen personeel aan te nemen
√  Geen salarisadministratie, geen extra verzekeringen
√  Geen tijdrovende selectie, onmiddellijk de geschikte kandidaat

Professioneel

√  Zelfstandige secretaresse met de noodzakelijke kennis,
√  de juiste competenties,
√  de nodige expertise.

Focus terug op de kernactiviteit van uw bedrijf

√  Je tijd gaat niet langer naar routinetaken
√  Je krijgt administratieve ondersteuning
√  Je komt toe aan de essentie
√  Je creëert tijd om te doen waar je écht goed in bent
√  je concentreert zich op de ontwikkeling van uw bedrijf
√  Je doet wat je professioneel leuk vindt
√  Je omzet vergroot

Zeg het voort!

Céline Vroman

Zaakvoerder Virtual Assistance. VIRTUAL ASSISTANCE biedt secretariële en administratieve ondersteuning. Wij helpen ondernemers en KMO’s op een snelle en accurate manier wanneer zij voor een aantal uren per week, tijdelijk en/of onverwacht zakelijke ondersteuning nodig hebben op administratief vlak.

More Posts - Website

Gerelateerde Posts:

  • Niets gevonden

About Céline Vroman

Zaakvoerder Virtual Assistance. VIRTUAL ASSISTANCE biedt secretariële en administratieve ondersteuning. Wij helpen ondernemers en KMO’s op een snelle en accurate manier wanneer zij voor een aantal uren per week, tijdelijk en/of onverwacht zakelijke ondersteuning nodig hebben op administratief vlak.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *